Trincomalee & Pasikudah

9 maart 2019 - Pasikuda, Sri Lanka

Vandaag naar Trincomalee gereden om daar een stadstour te maken met de tuk tuk... wat een scheur ijzers zijn dat zeg. Wat gaat dat hard... en ze vliegen overal tussendoor.... een leuke en spectaculaire manier van vervoer  kan ik je vertellen hihii  onze eindbestemming was een hindoe tempel. In tegenstelling tot de boeddhistische tempel is deze erg druk, veel beelden e.d, en kleurrijk maar ook weer erg indrukwekkend. Een heerlijke lunch gehad en vervolgens door naar de oostkust. Een prachtige ruim 2 uur durende rit door het binnenland ,  dwars door het boeren landschap en de rijstvelden. Af en toe even afremmen of stoppen omdat er een rund op de weg liep. Die staan hier met tientallen langs, en dus soms ook op, de weg .ook nog een kudde waterbuffels gezien. Even over zessen aangekomen bij het super de luxe strand resort waar we 2 dagen verblijven. Net heerlijk gegeten....  uitgebreid buffet met koks die buiten de heerlijkste vlees, vis of kip voor je klaar staan te maken. Benieuwd naar het ontbijtbuffet