Trincomalee & Pasikudah

9 maart 2019 - Pasikuda, Sri Lanka

Vandaag naar Trincomalee gereden om daar een stadstour te maken met de tuk tuk... wat een scheur ijzers zijn dat zeg. Wat gaat dat hard... en ze vliegen overal tussendoor.... een leuke en spectaculaire manier van vervoer  kan ik je vertellen hihii  onze eindbestemming was een hindoe tempel. In tegenstelling tot de boeddhistische tempel is deze erg druk, veel beelden e.d, en kleurrijk maar ook weer erg indrukwekkend. Een heerlijke lunch gehad en vervolgens door naar de oostkust. Een prachtige ruim 2 uur durende rit door het binnenland ,  dwars door het boeren landschap en de rijstvelden. Af en toe even afremmen of stoppen omdat er een rund op de weg liep. Die staan hier met tientallen langs, en dus soms ook op, de weg .ook nog een kudde waterbuffels gezien. Even over zessen aangekomen bij het super de luxe strand resort waar we 2 dagen verblijven. Net heerlijk gegeten....  uitgebreid buffet met koks die buiten de heerlijkste vlees, vis of kip voor je klaar staan te maken. Benieuwd naar het ontbijtbuffet

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Simone:
    9 maart 2019
    Geweldig allemaal, wij beleven het soort of mee..echt tof...
    mooie plaatjes hoor en mooie dingen die je hebt gefotografeerd!!
    Jullie stralen helemaal van deze reis!
    Heel veel liefs, Ed en Simone
  2. Patricia van Vliet:
    9 maart 2019
    Geweldig om een indruk te krijgen van jullie schitterende reis. xxx
  3. José Wassenaar:
    9 maart 2019
    Ziet er weer allemaal geweldig uit!! Ben zooooo blij voor jullie ❤️😘😘
  4. Ellen Wassenaar:
    9 maart 2019
    Geweldig. 2 dagen rust in luxe. Ook heerlijk. Veel plezier en laat je verwennen.
  5. Kim:
    9 maart 2019
    Heel leuk om mee te kijken!
    Geniet ervan.
  6. Anita:
    9 maart 2019
    Prachtige foto's van een onvergetelijke reis! Geniet ervan, jullie zien er super goed uit!
  7. Corina:
    Het is echt super
    En het lijkt echt of we allemaal met jullie op deze reis mee zijn
    Heel veel plezier nog dikke xxx
  8. Marco&Martine:
    9 maart 2019
    Wat een indrukken doen jullie op zeg woow effe lekker verwerken en relaxen nu xxx
  9. Tonny Elfers:
    10 maart 2019
    Wat geweldig weer zeg en zo mooi
  10. Marianne en herman:
    10 maart 2019
    Echt onvergetelijk allemaal 😃 wat n mooie reis ! Laat jullie maar lekker verwennen en geniet ! 🌴🍹😘
  11. Gabrielle Hoffman:
    10 maart 2019
    Zo leuk om te lezen en mooie foto's!