Horton Plains

18 maart 2019 - Haputale, Sri Lanka

Vanmorgen  om 5 uur op weg.....  we gaan wandelen in Horton Plains, een natuurpark in de bergen. De tocht erheen, ruim een uur, was al spectaculair. We zaten in een klein busje en al horend en stotend reden we verder het berglandschap in waar we een prachtige zonsopgang hadden. Daar aangekomen ons ontbijt pakket opgepeuzeld en aan de wandel. Een 3 1/2 uur durende  trekking van ruim 11 kilometer, maar adembenemend mooi..... wijdse bergen, smalle paden tussen de  jungle , al klauterend over rotsblokken, spectaculaire uitzichten en een prachtige waterval.....  je moet er wat voor doen, maar dan heb je  ook wat!!!! 😍 terug bij hotel lekker geluncht (we hadden wel trek) en de rest vd middag beetje gechilled.  Het heeft hier eind van

20190313_180113

dag geregend , en het waait stevig.  Dit maakt Sri Lanka zo bijzonder.  De verscheidenheid van natuur en klimaat. Morgen naar olifanten weeshuis en op safari waarna we in een tentenkamp zullen slapen aan de rand van een natuurpark. Ik weet dan ook niet of er daar (goede) WiFi is om mijn verslag te sturen.... we gaan het beleven. Dit was in iedere geval weer een super dag......

1. Corrie van Houwelingen:
    18 maart 2019
    Het blijft een aaneenschakeling van mooie ervaringen. Geweldig!
  2. Ellen Wassenaar:
    Prachtig. Wat mooi.
  3. José Wassenaar:
    18 maart 2019
    Geweldig mooie vakantie!! Wat moet dat een fantastisch ervaring voor jullie zijn!!
  4. Claudia Scheel:
    18 maart 2019
    Zo te lezen genieten jullie heel erg van de natuur. Wat een afwisseling ook van activiteiten. Super! X Claudia
  5. Marco&Martine:
    18 maart 2019
    Wat een indrukwekkende verhalen weer😊 lekker slapen en een hele fijne dag morgen 😘😘😘
  6. Anouk Star-Daling:
    18 maart 2019
    Wat een mooie verhalen allemaal.
    En de foto's wat geweldig jullie stralen op elke foto geniet er nog van.
    Dikke kus van ons 😘
  7. Marianne en herman:
    19 maart 2019
    Wat maken jullie geweldige herinneringen 😃 wat een belevenis weer ! Xxx
  8. Ilse:
    19 maart 2019
    Prachtig daar zeg! En wat een mooie ervaring en belevenis voor jullie! Nog lekker genieten. Xxx