Naar huis......

25 maart 2019 - Kalutara, Sri Lanka

Vandaag dan echt de laatste dag.... heerlijk van de zon, zee, zwembad, lekkere drankjes en hapjes genoten. Het was een geweldige reis . Met een bagage vol mooie herinneringen  vertrekken we morgen uit dit prachtige land met lieve mensen.   Morgenochtend vroeg worden we opgehaald en rond 20:00 uur Nederlandse tijd zullen we  landen op Hollandse bodem. Het was erg leuk om dagelijks onze belevenissen met jullie te delen en hef lezen van jullie reacties vonden we  ook echt super fijn en lief. ..!      Ayubowan 💕

1. Kim:
    Goede terugreis!
  2. Ton:
    25 maart 2019
    Goeie reis naar huis en na genieten
  3. Ellen Wassenaar:
    Goede reis terug.
    Koffer vol prachtige herinneringen.
  4. Marco&Martine:
    25 maart 2019
    Goeie reis terug lieverds en tot snel 😘🍹😘
  5. Claudia Scheel:
    Goede reis hoor! ✈😚
  6. Patricia van Bol-Es:
    25 maart 2019
    Het was echt heel leuk om jullie verhalen te lezen ☺️ Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt . Goeie reis ✈️
  7. Patricia van Vliet:
    25 maart 2019
    Goede terugreis en thuis nagenieten van de vele foto's die jullie ongetwijfeld hebben gemaakt.
  8. Sandra Bakker:
    25 maart 2019
    Het was heel leuk om jullie mooie reis op deze manier mee te beleven,hele goeie terug reis✈️😘
  9. Marianne en herman:
    25 maart 2019
    Bedankt dat we “mee op reis” mochten , t was leuk om al jullie belevenissen “ mee te bekeven “ 🤗goede reis terug! 😘
  10. Tonny Elfers:
    25 maart 2019
    Een goede terugvlucht en wat een mooie verhalen,
    Tot ziens
  11. Corrie van Houwelingen:
    25 maart 2019
    Goede reis en wel thuis! Het zal voor jullie wel wennen zijn in het Goudse....
    Tot gauw!
  12. Jan Willem:
    25 maart 2019
    ආයුබෝවන්.....Tx voor de mooie verhalen en een goede terugreis.
  13. Ilse:
    26 maart 2019
    Wow wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt. Hele mooie ervaring en herinnering. En prachtig dat jullie dit hebben gedeeld met ons.
    Goede reis terug. En welkom thuis xxx
  14. Gabrielle:
    26 maart 2019
    Zo mooi jullie verhalen! Goede reis en tot snel weer hoor xxx
  15. Marja:
    26 maart 2019
    Goede reis terug tot snel😁