Laatstee reisdag

20 maart 2019 - Kalutara, Sri Lanka

Onze tour door Sri Lanka  zit erop. In Galle bij het Nederlandse fort geweest en een Nederlandse kerk bezocht. Een leuke stad met een hoop winkeltjes. Bij het hotel afscheid  genomen van de chauffeur, bijrijder en onze fantastische gids. Wat een ontzettende gave rondreis was dit, met veel belevenissen....nu 5 dagen relaxen en alles laten zakken 😍

1. Marco&Martine:
    20 maart 2019
    Zo hee lieverds wat een beleving..nu nog lekker verwerken herbeleven en heerlijk genieten van alle luxe en elkaar dikke kuss🌞🌞🍹🍹😍😍💋💋
  2. Claudia Scheel:
    ☉😎😍
  3. Marianne en herman:
    20 maart 2019
    Wat is dat snel gegaan zeg .. ga nog lekker nagenieten van alles en lekker relaxen 😘
  4. Patricia van Vliet:
    20 maart 2019
    Wat hebben jullie een schitterende reis gehad en ik vond het gaaf om op deze manier, jullie reis mee te kunnen maken. Nu bijkomen en nagenieten van alle indrukken. xxx
  5. Corrie van Houwelingen:
    20 maart 2019
    Ongetwijfeld heerlijk om na die mooie reis nog een paar dagen lekker bij te tanken en alle belevenissen nog eens op je gemak te herbeleven. 🌞🍸🍺
  6. Ellen Wassenaar:
    20 maart 2019
    Nagenieten nu. Wat was t leuk om op deze manier met jullie mee te kijken. Heel leuk.
    Lekker voetjes in t zand. Af en toe schildpadkoppie uit de golven omhoog zien komen. Ginger ale erbij. Die met die olifant op de fles. TE lekker.
    En uitrusten en alles laten bezinken.
    Tx dat wij ff op deze manier stukje nee mochten reizen.
  7. MarcoSpr:
    20 maart 2019
    Wat een ontzettend mooie reis hebben jullie gemaakt. Veel plezier nog de laatste dagen!
  8. Anouk Star-Daling:
    21 maart 2019
    Wat onwijs gaaf om op deze manier mee te hebben kunnen reizen.
    Nu nog lekker 5 dagen genieten en dan snel naar huis komen hoor ❤️
    Dikke kus ons
  9. José Wassenaar:
    21 maart 2019
    Die dagen hebben jullie vast nodig om alle indrukken te laten indalen....heel veel plezier en genieten maar!!!
  10. Ellen Wassenaar:
    22 maart 2019
    Wat leuk die laatste foto's. Zelfs in je luie stoel nog op safari 😃
  11. Ton:
    22 maart 2019
    Hoi, ik ga morgen alles effe goed bekijken. na de vakantie eens effe goed bijpraten , maar wat ik zag ziet er mooi uit