Safari
8 maart 2019 - Anuradhapura, Sri Lanka
Vanmorgen vroeg in de ochtend dauw vertrokken richtibg het Wilpattu nastional park. Een ritje van ongeveer 3 kwartier. Daar aangekomen overgestapt in de 4weel drive pick-up en het natuurpark in waar we 3.5 uur hebben gereden... een lust voor het oog. Ontzettende mooie natuur, heel veel verschillende vogelsoorten gezien , waaronder een neushoornvogel en weer de blauwe ijsvogel, apen, kaaimannen, waterbuffels, verscillende hertenl, en varanen. Helaas heeft het luipaard zich niet laten zíen. We waren allemaal orange van het stof en flink door elkaar geschut door alle kuilen en hobbels..... terug in het hotel even opgefrist en geluncht om weer op weg te gaan tichting het oudste pelgrims oord van Sri Lanka,Mihintale. We moesten flink trappen klimmen maar het resultaat was fenomenaal.... wat een prachtig uitzicht!!!! En heeeeel veel apen , zo leuk en zo dichtbij..... mooie foto's gemaakt en genoten van het uitzicht. Terug in het hotel lekker het zwembad in voor een aangename verkoeling en een welverdiende cola rum .
Foto’s
2 Reacties
-
Claudia Scheel:8 maart 2019Weer een superervaring, leuk! X Claudia
-
Ellen Wassenaar:8 maart 2019Geweldig. 🐒🐒
