De treinreis

17 maart 2019 - Haputale, Sri Lanka

Het heeft hier gisteravond flink  geregend!!!! Vanmorgen was het dan ook aangenaam koeler en nog steeds bewolkt.  We rijden vandaag naar het binnenland de bergen in. Hier liggen de thee plantages. Overal waar je kijkt groeit thee. We hebben een thee fabriek bezocht en lekker mogen proeven. Daar na door naar Nuwra Elia, een koloniale  stad wat vroeger door de Engelsen is gemaakt en bewoond. Daar een heerlijke pizza gegeten in een typisch koloniaal Engels hotel. Vervolgens ziijn we naar het station gereden om van daaruit verder te reizen met de trein. Een tocht van ruim anderhalf. En wat een ongelooflijk gave ervaring was dat.... We hadden een super plek bij een open  deur en konden dus goed van het uitzicht genieten. Je mag daar gewoon uit de trein hangen en op de rand zitten dus dat hebben we dan ook gedaan 🤗 in het begin reden we tussen de wolken door. Wat later door de thee plantages en dwars door de jungle heen. Echt een ontzettend gewéldige reis.... 😍 Uitgestapt in Haputale waar ons hotel ligt midden tussen de bergen waar we 2 nachten verblijven......

De foto's volgen nog we hebben slechte wifi verbinding.

1. José Wassenaar:
  4. Corrie van Houwelingen:
    Bijzonder... en spannend (uit de trein hangen!) 😓
  5. Claudia Scheel:
    17 maart 2019
    Wat doen jullie veel zeg! Ik word al moe als ik het lees haha😉maar wederom super! X Claudia
  6. Marianne en herman:
    17 maart 2019
    Uit n trein hangen?!😱 spannend hoor .. doe mij maar n theetje 😊 verl plezier nog 😘
  7. Ellen Wassenaar:
    17 maart 2019
    Geweldig. Jee wat n mooie ervaring.
    Ik word steeds beetje emotioneel als ik jullie reis lees en mn eigen ervaring herinner. Zo mooi.